Garanti Şartları

1. kirtas.com.tr sitesinde satışa sunulmuş olan ürünlerin tamamı tedarikçi,ithalatçı ve üretici firmaların garantisi altındadır. Ürünün garanti içeriğini ve süresini tamamen sağlayıcı firma belirlemektedir. guvenalshop.com.tr satın almış olduğunuz ürünlerin garanti sürecini takip ederek, oluşabilecek ürün arızalarının giderilmesi hususunda tüketici ile sağlayıcı firma arasında köprü oluşturmaktadır. 

2. Arızalı ürün tamir veya değişim süreci aşağıda belirtilen hususlar doğrultusunda uygulanmaktadır.

    a. Satın almış olduğunuz ürün fatura tarihinden itibaren ilk 7 (Yedi) gün içerisinde arızalanmış ise;
Ürün tarafımıza arızasının ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Gönderilen ürün teknik servisimize kabul edilmesinin ardından,ürün ile birlikte belirttiğiniz arıza notu dikkate alınarak teste tabi tutulur.Ürünün arızası tedarikçi firmanın teknik servisince onaylanmalıdır. Tedarikçi firmanın teknik servisince arızalı olduğu tespit edilen ürünün; stok durumu müsait olup olmadığı kontrol edilir, stokta mevcut ise birebir değişim yapılarak tekrar ürün sahibine gönderilir. Stok durumu müsait olmadığı durumlarda ürün sahibi ile irtibata geçilerek ya ürün iade alınır veya müşterinin onayının ardından muadili veya benzeri bir ürün ile değişim yapılarak ürün sahibine gönderilir. Bu tip arıza durumunda, arızalı ürünün tarafımıza faturası, tüm ek,ilave donanımlarıyla beraber ve orijinal ambalajı ile eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir. Bu süreç 1 (Bir) ila 3 (Üç) iş günü sürebilmektedir.

* Bu süreçteki arızalı ürünün MÜŞTERİDEN-TEKNİK SERVİSE ULAŞIM bedeli tarafımızca karşılanacak olup, TEKNİK SERVİSTEN- MÜŞTERİYE ULAŞIM bedeli müşteri tarafından ödenecektir. Bu gönderinin ulaşım bedeli tarafımızca yapılacağından, gönderinin anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları tarafından ulaştırılması halinde ürün teknik servisimizce kabul edilecektir. Aksi halde ürün müşteriye iade edilmek üzere kargo firmasına geri verilecektir.

   b. Satın almış olduğunuz ürün fatura tarihinden 7 (yedi)günün ardından veya normal garanti sürecinde arızalanmış ise;

Ürün tarafımıza arızasının ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Gönderilen ürün teknik servisimize kabul edilmesinin ardından, ürün ile birlikte belirttiğiniz arıza notu dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası teknik servisimize onaylanmalıdır. Teknik servisimize arızalı olduğu tespit edilen ürün; onarım veya değişim yapılmak üzere İTHALATÇI FİRMA’ sına ulaştırılır. Bu tip arıza durumunda, arızalı ürün tarafımıza faturası ile beraber gönderilmelidir. Bu süreç ilgili yasada da belirtildiği gibi en erken 10 (On) ila en geç 30 (Otuz) gün sürebilmektedir.

* Bu süreçteki arızalı ürünün MÜŞTERİDEN-TEKNİK SERVİSE ULAŞIM bedeli ile TEKNİK SERVİSTEN- MÜŞTERİYE ULAŞIM bedeli müşteri tarafından ödenecektir. Bu gönderinin ulaşım bedeli her iki şekilde de müşterimiz tarafından yapılacağından ,istenilen kargo firması ile gönderilmesinde bir sakınca yoktur.

İade Koşulları

1. kirtas.com.tr sitesinden satın almış olduğunuz ürün/ürünleri fatura tarihinden itibaren 7 (Yedi) iş günü içerisinde iade edebilirsiniz. Bu süreyi aşan durumlarda iade kabul edilmeyecektir.
2. İadesi yapılacak ürün tüketiciye fatura edilmiş ise,ürünlerle ile birlikte gönderilen 2 nüsha fatura, şayet ticari işletmeye fatura edilmiş ise kesilecek olan iade faturası iade edilecek ürünlerle birlikte gönderilmek zorundadır.
3. İade edilecek ürünlerin orjinal ambalajında ve eksiksiz olarak gönderilmesi zorunludur. Herhangi bir aksesuarı veya orjinal ambalajı hasar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.
4. İadesi yapılacak ürünler kargo firması ile gönderimi yapılacaksa MÜŞTERİDEN-DEPOYA ULAŞIM bedeli tüketici tarafından karşılanacaktır.Ürün/Ürünlerin orijinal kutuları üzerinde herhangi bir kargo firma etiketi veya not bulunmamalıdır.

Nasıl iade edeceğim?

Ürünü tarafımıza göndermeden önce iade için sales@kirtas.com.tr email adresine iade sebebiyle birlikte mail gönderilmeli veya telefonla guvenalshop.com.tr müşteri hizmetleri (+90 216 493 57 57) aranıp bilgilendirilmelidir.

Sipariş İptali

1. kirtas.com.tr sitemiz üzerinden satın almış olduğunuz ürün/ürünleri iptal etmek istemeniz durumunda”Adınız, Soyadınız” ile “sipariş numaranızı” sales@kirtas.com.tr email adresine mail göndermeniz yeterli olacaktır.

2. Satın almış olduğunuz ürünün bedelini hangi ödeme tipi seçimine göre yaptıysanız, aynı ödeme tipinde tarafınıza iade edilecektir.Kredi kartlı satışlarda iade edilen rakamın kartınıza iadesi 5 (beş) iş günü içerisinde yapılabilmektedir.

Yukarıda belirtilen hususlar göz önünde bulundurularak sipariş iptali yapabilirsiniz.